Egyszerű megrendelési folyamat

Egyedi gyártásban a megrendeléseket a repülőgépekhez tudnánk hasonlítani igazán: ha az eleje túlterhelt, soha nem fog tudni elrugaszkodni a földtől. 
Az ügyfél megrendelést kezdeményez, az értékesítőnek válaszokat kell adni a kérdésekre, a mérnököknek pedig első kézből megoldásokat kell prezentálniuk. Ezután ellenőrizni kell a készleten álló alkatrészeket, követni kell az előírásokat, egyeztetni kell az ügyfél speciális igényeit. Mire mindezt figyelmbe véve elkészíti a gyártó a pontos árajánlatot, addigra előfordulhat, hogy az ügyfél már más lehetőségek után néz... Lehet őt hibáztatni? Érdekes kérdés.
Erre a problémára a kézenfekvő megoldás, ha olyan szoftver áll rendelkezésünkre, amivel már az első tárgyaláson ajánlat készíthető az ügyféligények, különböző paraméterek, és akár műszaki rajzok alapján. Az abas ERP-vel ez könnyen, és gördülékenyen végrehajtható. Erről az egyedi komponensről itt írtunk bővebben.

Mit, de különösen mikor...

Az ügyfeleid nagy bizalmat fektetnek a szolgáltatásodba, viszont alkalomadtán bepillantást kell hogy engedj a folyamataidba. Miközben szabad mozgásteret biztosítasz megbízóid számára, hogy bármikor megnézhetik rendelésük állapotát, a kiszolgálás sok erőforrást emészt fel.. Éjjel-nappal ügyfélszolgálat fenntartása, ahol megtörténik az ügyfél beazonosítása, rendelésének azonnali állapotfelmérése, és ennek tükrében kérdéseinek pontos megválaszolása. 
Nem egyszerű helyzet, viszont az abas megtalálta rá a hatékony megoldást: Az abas ERP Ügyfélportálján keresztül az ügyfél is megnézheti az adatait. Rögtön valós idejű információk jelennek meg a felületen, láthatja a folyamatban lévő megrendeléseit, számlák és beszerzési történetek jelennek meg, szerződések és szállítási adatok is elérhetőek. Egyedi szűrési beállításoknak köszönhetően csak azok az adatok jelennek meg, amire az ügyfél kíváncsi.

Hatékonyabb utóértékesítési támogatás

Az ügyfélszolgálat nem áll meg az eladás pillanatában; itt fordul elő a vállalkozások számára a legnagyobb ügyféllemorzsolódás. Nem érdemes ebbe a csapdába beleesni; így egy utóértékesítési tervet kell kidolgozni, hogy a vásárló a rendelésének leszállítása után akár a számlájáról is bármikor információkhoz jusson, növelve az elégedettségét. 
Az abas ERP egy teljesen integrált, átfogó vállalatirányítási megoldás, így a bejövő ügyféloldali információ bámelyik osztályon landolhat, azt mindenki látja, és rögtön eljut az illetékeshez. Például reklamációk esetében ez kulcsfontosságú tényező. 

A mindennapjainkra jellemző, folyamatosan átalakuló piaci környezetben a vállalkozások számára a legfontosabb, hogy az ügyfél ne csak egyszeri ügyfél legyen. A sikeres működés alapja a hosszútávú, megbízható együttműködés, aminek fokmérője a kiszolgálással való elégedettség. Többek között a fentebb felsoroltak alapján is, az abas ERP maradéktalanul biztosítja ezen célok elérését.

Ajánlott bejegyzések