Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Miért pont az abas ERP?

ERP szoftver középvállalattól, kis- és középvállalatoknak

A kis- és középvállalkozások minden évben jelentős anyagi veszteséget szenvednek el a következetes és egységes adatbáziskezelés hiánya miatt. Az olyan fontos adatok, mint a rendelésállomány, a készletérték vagy a cég fizetőképességének meghatározása manuálisan csak nagy erőfeszítések árán történhet, már ha egyáltalán lehetséges. Az áltláthatóság hiánya a késedelmes döntéseken keresztül jelentős veszélyt hordoz magában.

A vállalatirányítási rendszert nem használó vállalatok innovációs ereje nem tud fejlődni, ha a munkaidő jelentős részét a munkatársak az adminisztratív feladatok elvégzésével töltik. A cég életében igazán fontos tevékenységek, mint a termékfejlesztés, vagy a vevői és szállítói kapcsolatok stratégiai kiépítése így gyakran háttérbe szorul. A kérdésre, hogy miért nem használnak integrált ERP rendszert, a cégvezetők leggyakrabban azt válaszolják: “Túl kicsik vagyunk hozzá!”.

Ha közelebbről megnézzük a feladatokat, a kisvállalkozásoknál is hasonló követelményeket lehet megfigyelni, mint a “nagyoknál”. A kisvállalkozásoknál azonban gyakran hiányzik a megfelelő költségvetés és a szükséges személyi erőforrás egy ERP rendszer bevezetéséhez. Ebben lehet segítség egy kifejezetten kkv-k számára fejlesztett ERP rendszer.

Az abas felismerte a kkv-szektor nehézségeit, ezért szoftverét speciálisan erre a szektorra optimalizálja. Az eredmény egy olyan komplex integrált vállalatirányítási rendszer és a hozzá tartozó bevezetési eljárás lett, amelyet egy kisvállalkozás is meg tud finanszírozni. Célunk a kis- és középvállalkozások fejlődésének és versenyképességének aktív támogatása egy megbízható eszköz, az abas ERP segítségével.

10 érv, ami az abas ERP mellett szól

  1. Széleskörű funkcionalitás

    Az abas ERP már a standard funkcionalitásával is teljeskörűen lefedi a vállalat minden működési területét. Felhasználóbarát kezelő felülete pedig segíti a mindennapos használatának gyors és alapos elsajátítását. A folyamatok integrációjának köszönhetően növeli a szervezeten belüli átláthatóságot és hatékonyságot.

  2. Rugalmas és könnyen igényre szabható

    Minden cég más és egyedi a saját módján. Az abas ERP a magas szintű alapvető tudása mellett is biztosítja Önnek azt a rugalmasságot, amely saját üzleti folyamatai leképezéséhez szükséges. A rendelkezésére álló alacsony programozási igényű (Low Code) eszközeink segítségével vállalatirányítási rendszerünk könnyen adaptálható és testreszabható.

  3. Egyszerű és gyors verzióváltás

    Az abas bravúrosan ötvözi a látszólagos ellentmondást a magas fokú szabványosítás és az individualizálás között. Egyedülálló szoftverarchitektúránk lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy profitáljanak a vállalatirányítási rendszerünk folyamatos fejlesztéséből egyszerű szoftverfrissítésekkel, bonyolult migráció nélkül, miközben egyedi fejlesztései a verzióváltást követően is működőképesek maradnak.

  4. Költségelőny

    Nem ismerünk másik kis- és középvállalatok részére kidolgozott ERP megoldást, amely működő vállalat mellett biztosítaná a kritikus üzleti folyamatok ilyen nagy fokú és rövid átfutású konfigurálását. Ennek köszönhetően a testreszabási költségek lényegesen csökkenthetők, miközben vállalatirányítási rendszere együtt fejlődik cégével.

  5. Bizonyított bevezetési eljárás

    Az abas ERP bevezetésekor a biztonság, a hatékonyság és az átláthatóság a legfontosabb. Ezért abas összes értékesítési partnere világszerte ugyanazt a szabványosított implementálási megközelítést követi. Ez a hét lépésből álló módszertan garantálja a határidők és a költségvetés szigorú betartását, ily módon az abas a szokásos időtartamnál 30 százalékkal rövidebb időn belül bevezethető, ami a beruházás megtérülési időtávot jelentősen lerövidíti.

  6. Könnyű csatlakoztathatóság

    A nyitottság és összekapcsolhatóság a kezdetektől fogva része a DNS-ünknek, egyben ez az egyik bevált sikerreceptünk: ERP rendszerünk mindig is támogatta a kommunikációt és az egyszerű adatcserét a harmadik féltől származó megoldásokkal. Rendszerünk részét képezi az abas Connect integrációs eszköz, amely biztosítja a gépek és az ERP közötti adatáramlást, valamint a különböző rendszerek csatlakoztatását.

  7. Nemzetközi jelenlét

    Az abas ERP segítségével a nemzetközi terjeszkedés sem jelenthet akadályt. Rendszerünk világszerte történő alkalmazásának eredményeként a több mandantos, több nyelvű és pénznemű használat is biztosított. Az eltérő országokban működő telephelyek multisite-on keresztül kapcsolódhatnak, így a pénzügyi konszolidáció is könnyedén kivitelezhető.

  8. Sok éves iparági tapasztalat

    A változások menedzselése és az új lehetőségek kiaknázása több, mint 40 éve üzleti vállalkozásunk alapja és egyben szenvedélyünk. Ennek részeként úttörő megoldásainkkal, hatékony folyamattanácsadással, csapatunk kiterjedt iparági tudásával, valalmint hasznos gyakorlati tapasztalatokkal támogatjuk ügyfeleinket. Vállalatirányítási rendszerünket a gyártó vállalatok speciális igényeire formáztuk. Fő ágazataink közé tartozik a fémipar, az autóipar, a gépgyártás, a villamosipar, az orvostechnika, valamint a gumi- és műanyagtechnika.

  9. Megbízható és fenntartható

    Hosszútávú és fenntartható stratégiát követünk annak érdekében, hogy hosszú évekig megbízható partnerek legyünk ügyfeleink számára. Az ERP bevezetése után is hozzáértő partnerként és tanácsadóként támogatjuk Önt a karbantartás, hotline szolgáltatás és oktatás területén. Munkánk központi részét képezi a vevőinkkel való közvetlen kapcsolattartás és folyamatos párbeszéd, valamint a korrekt partnerség és együttműködés kultúrája. Így vonjuk be a felhasználókat a folyamatos termékfejlesztésbe.

  10. Kiváló minőség

    Mind az abas Software GmbH, mind magyországi partnere, az InterJNet Kft. ISO 9001:2015 tanúsítvánnyal rendelkezik, amely a vállalat minden területére kiterjed. Így biztosítjuk termékeink és szolgáltatásaink első osztályú minőségét.

Vissza a főoldalra