Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Vevőmenedzsment

Vevőmenedzsment

Mindent a vevőkért, mindent a vevőkről – ügyfélszolgálat felsőfokon.

A CRM modul segítségével könnyedén összegyűjtheti és kezelheti meglévő és leendő ügyfeleinek adatait. A modul funkcióival az első kapcsolatfelvételtől a komplett after sales munkálatokig kontrollálni tudja a vevői folyamatokat. Az összes fontos információ (kapcsolati adatok, értékesítési ügyletek, feljegyzések, feladatok, dokumentumok, levelezések) központilag is elérhetőek és áttekinthetőek az abas integrált vállalatirányítási rendszerében.

Az érdeklődők, vevők, kontaktszemélyek, feladatok és feljegyzések könnyedén kezelhetők a rendszerben. Így például a Vevő/Érdeklődő aktában gyors áttekintést kaphat az összes releváns információról és folyamatról a lekérdezett kapcsolathoz: vevői megrendelések aktuális státusszal, forgalmak, nyitott tételek, folyamatban lévő szerviz folyamatok, hogy csak néhányat említsünk. A vevői együttműködés különböző kondíciói (árak, rabattok, fizetési feltételek) ugyancsak részletesen rögzíthetők a rendszerben. Az integrált dokumentummenedzsmenten keresztül az abas ERP-ben közvetlenül hozzá lehet férni az archivált dokumentumokhoz (pl. e-mailek, levelek, rajzok, szerződések).

Vissza a főoldalra