Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

abas Connect integrációs eszköz

Az abas ERP Konnektivitás & IoT legfontosabb jellemzői

Magas szintű integrációval és könnyű összekapcsolhatósággal a sikeres digitalizáció alapját kínáljuk. Hatékony csatlakozóink - egy grafikus self-service integrációs eszköz és egy modern webes interfész - támogatják a zökkenőmentes adatcserét a harmadik féltől származó megoldásokkal.

  • abas Connect
    Konfigurálja saját maga az interfészeket és a kapcsolatokat a külső rendszerekkel.

  • DMS Connector
    Különböző DMS rendszerek kényelmes csatlakoztatásának lehetőségét biztosítja.

  • MS SQL Connector
    ERP adatok exportálása rugalmasan és teljesen automatizáltan.

  • B2B Portal/Webshop
    Az ERP-hez integrált standard webshop modern felülettel.

  • PDM Connector
    PDM (Produktdatamanagement Systems) rendszerek könnyű és rugalmas csatlakoztatása: konfigurálás programozás helyett.

  • REST API
    A legmodernebb webes interfész az abas ERP-hez történő valós idejű adathozzáféréshez.

abas Connect: Interfészek programozás nélkül

Az abas segít a vállalatoknak a teljes körű digitalizáció megvalósításában. Az alapcsomag által tartalmazott abas Connect integrációs eszközzel rugalmasan és egyszerűen lehetséges a legkülönbözőbb rendszerek standardizált kommunikációja mind az abas ERP-vel, mind egymás között. Low-code megközelítésünknek köszönhetően kívánság szerint saját maga is csatlakoztathat szoftvert vagy eszközöket (pl. CRM, gépvezérlések, raktárkezelő szoftver vagy önjáró rendszerek) az abas ERP-hez. Az interfészek beállítása és karbantartása végrehajtható pusztán konfiguráción keresztül egy grafikus kezelőfelületen – teljesen programozás nélkül. Az RFID alapú termékkövetés ugyancsak lehetséges az abas Connect-el.

DMS Connector: DMS rendszerek rugalmas csatlakoztatása

A dokumentumok kezeléséhez használhatja az integrált dokumentummenedzsment rendszerünket, az abas DMS-t vagy a DMS Connector segítségével harmadik féltől származó DMS rendszereket csatlakoztathat. Ez a standard csatlakozó az abas ERP-ből származó dokumentumok, valamint office fájlok, papíralapú bizonylatok, e-mailek, további információk auditbiztos archiválásához, kezeléséhez és rendszerezéséhez áll a rendelkezésére. Ily módon az abas ERP-ben létrehozott dokumentumok és a hozzá tartozó indexadatok exportálhatók, a beérkező információk pedig összekapcsolhatók a vállalatirányítási rendszerben lévő folyamatokkal. Az abasban lévő beszerzés, értékesítés, gyártás, szerviz és pénzügyi könyvelés maszkok tartalmaznak egy DMS oldalfült. Itt dokumentumokat archiválhat drag & drop módszerrel és vonalkód hozzárendeléssel is.

MS SQL Connector: standardizált ERP adat export

A Microsoft SQL Connector segítségével tetszőleges adatokat adhat át az abas ERP-ből a Microsoft SQL Server®-nek – anélkül, hogy ezeket előzőleg át kellene alakítani vagy hozzá kellene igazítani. Így a szabadon konfigurálható interfészen keresztül az ERP adatok teljesen automatizáltan kerülnek átadásra más alkalmazások számára, ami jelentősen megkönnyíti az adatintegráció máskülönben igen bonyolult folyamatát. A Connector először adatbázis táblázatokat generál a Microsoft SQL Server®-ben, majd a vállalatirányítási rendszer különböző adatbázis adatállományait exportálja egy vagy több Microsoft SQL Server® adatbázisba és inkrementális adatszinkronizációkat hajt végre. Az adatok exportja meghatározott időpontok vagy időszakok alapján történhet. Az MS SQL Connector segítségével rugalmasan tud többek között a Business Intelligence (BI) rendszert csatlakoztatni: a már használatban lévő BI rendszerét vagy az abas által az Ön vállalatára szabott megoldást – a BI Reporting & Analytics-et.

B2B Portal/Webshop: sikeresen az e-kereskedelemben

Az abas B2B Portal/Webshop-jával az üzleti partnerekkel való kapcsolathoz (Business-to-Business) rendelkezésére áll egy shopware alapú standard shop. Alakítsa ki az Ön vállalatspecifikus igényeire szabott portalt vagy shop megoldást! A shop abas ERP-hez történő integrálásának jelentős előnyei vannak: a törzsadatok, mint pl. az árak és termékkatalógus struktúrák csak egyszer kerülnek felvitelre az ERP rendszerben, itt következetesen karbantartásra, majd innen valós időben átvételre kerülnek a vevőportálba, ill. a webshopba. Ez csökkenti az adatok karbantartására fordított időt és jelentősen javítja mind az adatminőséget, mind a vevők információkkal történő hatékony ellátását.

PDM Connector: PDM rendszerek könnyű csatlakoztatása

Termékmenedzsment rendszer illesztésénél a PDM Connector-unk maximális rugalmasságot nyújt Önnek: A PRO.FILE-hoz és keytech PLM-hez való standard kapcsolatok mellett tetszőleges további PDM rendszerek csatlakoztathatók. A cikktörzs, szabvány és konstrukciós adatok közötti folyamatos adatszinkronizáció automatikusan és kétirányúan történik. Így a fontos termékadatok az összes folyamatlépésen keresztül aktuálisak maradnak. A PDM központ vezérli a PDM rendszer és az abas ERP közötti adatcserét, szinkronban tartja a tervezés és az abas ERP közötti adatokat, valamint rendelkezésre bocsátja azokat a következő folyamatok (pl. a gyártás) számára. Ezenkívül az abas PDM Documents Toolkit segítségével közvetlenül az abas ERP-ben megjeleníthet, szelektálhat, kinyomtathat vagy e-mailben elküldhet rajzokat vagy más árucikk dokumentumokat.

REST API: Modern webes interfész elosztott rendszerekhez

Azoknak a vállalatoknak, akik az abas ERP-hez alkalmazásokat vagy szolgáltatásokat kívánnak integrálni, biztosítjuk az ehhez szükséges webes interfészt: a REST API-t. Ez az aktuális webesen standardeken alapuló API, az elosztott rendszerek vállalatirányítási rendszerhez történő csatlakoztatását támogatja. Valós idejű olvasási és írási adathozzáférést tesz lehetővé az abas ERP-hez a standard funkciók és az összes vállalatspecifikus testreszabás használatával. Ennek a modern programozási interfésznek a segítségével tetszés szerint csatlakoztathatók harmadik féltől származó rendszerek.

Vissza a főoldalra